Monika Mrozińska - psycholog, psychoterapeuta
Absolwentka Uniwersytetu SWPS. Ukończyła 4-letnie Studium Psychoterapii – Ośrodek Psychoterapii Systemowej w Krakowie. Obecnie bierze udział w 3-letnim szkoleniu “Analityczna terapia par” (prowadzący: Mary Morgan i Stanley Ruszczynski, jako terapeuci i wykładowcy związani z Tavistock Relationships w Londynie).
Uczestniczyła w rocznym stażu w Poradni OPTA, podczas którego praktykowała pracę z parami i rodzinami.
Poszerza nieustannie swoją wiedzę podczas szkoleń, seminariów i konferencji naukowych. Stale poddaje swoją pracę superwizji u certyfikowanych superwizorów.
Prowadzi terapię indywidualną, terapię par i rodzin w nurcie systemowym i psychodynamicznym.
Ewa Winiarska - psycholog, psychoterapeutka
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS, w trakcie szkolenia w psychoanalitycznie zorientowanej psychoterapii indywidualnej i grupowej w Instytucie Analizy Grupowej Rasztów.
Ma za sobą podyplomowe studia „Diagnoza Kliniczna Dziecka i Jego Rodziny” na Wydziale Psychologii na UW oraz Studium „Depresja w okresie okołoporodowym - praca terapeutyczna z kobietą i jej rodziną” przy Centrum Dziecka i Rodziny Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
Doświadczenie zdobywała m.in. w Instytucie Matki i Dziecka w Zakładzie Wczesnej Interwencji Psychologicznej oraz w Wolskim Centrum Zdrowia Psychicznego.
W Fortis Mentis prowadzi konsultacje i psychoterapię osób dorosłych doświadczających kryzysu, zmian, strat, samotnych, mających kłopoty w relacjach, pracy, cierpiących z powodu przygnębienia, braku satysfakcji w życiu, mających trudności w wejściu w dorosłe życie.
Wspiera w okresie okołoporodowym kobiety i mężczyzn, w czasie ciąży oraz po porodzie. Młodzi rodzice mogą doświadczać zagubienia, odczuwać niepokój i mieć obniżony nastrój. Depresja poporodowa, o czym się mało mówi, dotyczy również mężczyzn. Badania wskazują, że doświadcza jej 1 na 10 młodych ojców.
Ma doświadczenie pracy z rodzinami z małymi dziećmi. Pomaga i wspiera rodziców, którzy po pojawieniu się dziecka wchodzą w nowe role życiowe. Doświadczenie rodzicielstwa otwiera na własną historię. Zapraszam osoby które chcą siebie bardziej rozumieć i bardziej świadomie wpływać na swoje życie, w tym na relację z dzieckiem.
Paulina Osienicka - psycholog, psychoterapeuta, trener
Prowadzi konsultacje i psychoterapię młodzieży oraz osób dorosłych. Ukończyła szkolenie psychoterapeutyczne w Szkole Psychoterapii Ośrodka Pomocy i Edukacji Psychologicznej Intra (kadra trenerska jest rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne) oraz roczne szkolenie z podstaw psychoterapii dzieci i młodzieży w Ośrodku Edukacji Psychoanalitycznej.
Pracuje w podejściu integracyjnym, łączy różne nurty opierając się na psychoterapii humanistyczno-doświadczeniowej.
Dominika Dromlewska - psychoterapeuta indywidualny oraz par i rodzin
Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego, Studium Psychoterapii oraz Szkoły Psychoterapii Par i Rodzin w Laboratorium Psychoedukacji. Odbyła staż kliniczny w Wolskim Centrum Zdrowia Psychicznego przy Szpitalu Wolskim im. dr Anny Gostyńskiej w Warszawie, a także staż w Pracowni Terapii i Rozwoju, gdzie pracowała z parami i rodzinami.
Posiada bogate, kilkunastoletnie doświadczenie w udzielaniu pomocy psychologicznej oraz pracy z pacjentami z chorobą nowotworową i ich rodzinami oraz z osobami z niepełnosprawnością. Prowadziła liczne szkolenia z obszaru rozwoju osobistego, kompetencji interpersonalnych i umiejętności wychowawczych.
Prowadzi psychoterapię indywidualną w nurcie psychodynamicznym, a także okołoporodową, związaną między innymi z depresją w ciąży, depresją poporodową, doświadczeniem poronienia, śmiercią dziecka w okresie okołoporodowym, narodzinami dziecka chorego, z niepełnosprawnością, lękiem związanym z porodem, trudnościami w budowaniu relacji z noworodkiem i niemowlęciem.
Wspiera pary doświadczające problemów rodzicielskich oraz pary rozstające/rozwodzące się.
Grzegorz Zasuwik – psycholog, psychoterapeuta
Pracuje indywidualnie z młodzieżą i osobami dorosłymi w nurcie poznawczo-behawioralnym. Absolwent SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego i studium przeciwdziałania przemocy w rodzinie, w trakcie 4-letniego szkolenia na certyfikowanego terapeutę poznawczo-behawioralnego.
Wspiera osoby w kryzysie psychologicznym, w związku z doświadczaniem lub stosowaniem przemocy, uzależnieniem, współuzależnieniem, zaburzeniami afektywnymi czy zaburzeniami osobowości.
Maciej Letman - psycholog, psychoterapeuta
Pracuje z młodzieżą i osobami dorosłymi w nurcie humanistycznym, z elementami terapii poznawczo-behawioralnej. Absolwent Wydziału Psychologii Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania, Szkoły Psychoterapii Humanistycznej w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej Intra. Ukończył studia podyplomowe z zakresu pomocy psychologicznej i socjoterapii w Szkole Wyższej Przymierza Rodzin. Od 2015 roku zajmuje się psychoterapią dorosłych, młodzieży oraz dzieci od 12 roku życia.
Koordynator wsparcia społecznego w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, pracuje także w klinice MyWay. Posiada również doświadczenie w pracy z osobami uzależnionymi i ich rodzinami, zdobyte między innymi w Ośrodku Rehabilitacji Uzależnień i Podwójnej Diagnozy w Otwocku, Centrum Leczenia Uzależnień PPL „Mały Rycerz” oraz w Warszawskim Towarzystwie Rodzin i Przyjaciół Dzieci Uzależnionych „Powrót z U”.
W pracy stara się dopasować do indywidualnych potrzeb osoby, korzysta z elementów terapii poznawczo-behawioralnej czy dialogu motywującego.
Anna Kopyść – psycholog, psychoterapeuta
Pracuje z dziećmi w wieku powyżej 12 lat, młodzieżą oraz młodymi osobami dorosłymi. Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Korzysta z nurtu terapii schematu i technik behawioralno-poznawczych.
Prowadzi grupy wsparcia dla młodzieży w wieku 13-18 lat oraz grupowe szkolenia z umiejętności miękkich i kompetencji kluczowych dla firm lub innych instytucji (takich, jak: Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego czy Telewizja Biełsat).
Ukończyła 400 godzin terapii własnej w Instytucie Analizy Grupowej „Rasztów” oraz specjalistyczne szkolenia zawodowe, między innymi w zakresie terapii schematów – posiada certyfikat Ośrodka Psychoterapii i Leczenia Uzależnień SENSICA oraz w zakresie terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży Centrum CBT. Aktualnie w 4-letnim szkoleniu psychoterapeutycznym w Szkole Psychoterapii CRESCENTIA (terapia poznawczo-behawioralna).
Maria Kocurowska – psycholog, psychoterapeuta
Prowadzi grupy terapeutyczne, treningi umiejętności społecznych oraz indywidualną psychoterapię dzieci i młodzieży. Absolwentka Wydziału Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim ze specjalnością Psychologia kliniczna dziecka i rodziny oraz Psychometria stosowana. Ukończyła szkolenie „Terapia poznawczo-behawioralna dzieci i młodzieży” w Centrum CBT w Warszawie oraz kurs „Porozumienie bez przemocy, komunikacja NVC”. Jest certyfikowanym Trenerem Grupowego Treningu Zastępowania Agresji TZA oraz Treningu Umiejętności Społecznych. Posiada doświadczenie w pracy z rodzinami i parami w nurcie systemowym oraz z dziećmi i młodzieżą w wieku od 3. do 18. roku życia w nurcie poznawczo-behawioralnym.
Obecnie współpracuje z Fundacją Odkrywania Talentów i Rozwijania Pasji DA VINCI, prowadząc w warszawskich domach dziecka zajęcia ukierunkowane na rozwijanie zdolności i pasji dzieci.
Marta Wiśniewska - psycholog, psychoterapeuta
Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, specjalizacja Psychologia Kliniczna.
Odbyła czteroletnie szkolenia w nurcie systemowym prowadzonym przez Ośrodek Psychoterapii Systemowej w Krakowie, rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne.
Jest członkiem Stowarzyszenia na Rzecz Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie i absolwentką Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie (SPPwR).
Doświadczenie zawodowe zdobyła m.in. w Ogólnopolskim Pogotowiu dla Ofiar Przemocy w Rodzinie ''Niebieska Linia'', w Zespole Terapii Rodzin w Ośrodku Zdrowia Psychicznego i Problemów Rodzinnych ''Synapsis, jak również w Mazowieckim Centrum Neurorehabilitacji i Psychiatrii w Zagórzu na IV Oddziale Nerwic Młodzieży.
Pracuje w nurcie systemowym, psychodynamicznym (integracyjnym).
Specjalizuje się w terapii indywidualnej dorosłych i młodzieży, terapii par, małżeństw i rodzin. Zajmuje się psychoedukacją rodzicielską oraz interwencjami kryzysowymi.
Pracuje z osobami doświadczającymi trudności emocjonalnych, osobistych czy komunikacyjnych w relacji. Wspiera osoby w depresji, z niskim poczuciem własnej wartości, z wahaniami nastroju, z lękami, fobiami, z poczuciem straty czy samotności.
Katarzyna Sznycer - Lipińska - psycholog, psychoterapeuta
Psycholog, psychoterapeuta w trakcie szkolenia.
Pracuje indywidualnie z młodzieżą powyżej 16 r.ż i
osobami dorosłymi w nurcie poznawczo-behawioralnym, wykorzystuje
również elementy terapii schematów. Absolwentka Uniwersytetu Adama
Mickiewicza w Poznaniu, obecnie w trakcie czteroletniego kursu
psychoterapeutycznego Akademii Motywacji i Edukacji (szkolenie
akredytowane przez Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczo-Behawioralnej).
Doświadczenie kliniczne zdobyła m.in
w Instytucie Psychiatrii i Neurologii, Szpitalu Bielańskim oraz
Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim. Pracuje z osobami doświadczającymi
zaburzeń nastroju, zaburzeń lękowych, OCD oraz z niskim poczuciem
własnej wartości.
Agnieszka Różecka - psycholog, psychoterapeutka dzieci i młodzieży
Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, obecnie kształci się w Szkole Psychoterapii Dzieci i Młodzieży w Ośrodku Regeneracja. Pracuje indywidualnie z dziećmi i młodzieżą w nurcie psychodynamicznym, prowadzi konsultacje rodzicielskie.
W swojej dotychczasowej pracy wspierała dzieci, młodzież, ich rodziców oraz nauczycieli, pracując jako psycholog szkolny, przedszkolny i żłobkowy. Prowadziła warsztaty psychoedukacyjne dla dzieci i młodzieży, realizowała autorskie program profilaktyczne. Ma doświadczenie w pracy psychologicznej w placówce opiekuńczo - wychowawczej.
Uczestniczyła w wielu szkoleniach, kursach i seminariach, między innymi Terapia Poznawczo-Behawioralna Dzieci i Młodzieży, Trening Umiejętności Społecznych, Trening Zastępowania Agresji, psychoterapia okołoporodowa, diagnozowanie małych dzieci ze spektrum autyzmu, mediacje.
Anna Jachniewicz - psycholog, psychoterapeuta
Tytuł magistra psychologii uzyskała w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Ukończyła I i II stopień szkolenia Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach. Obecnie odbywa pełne, 4-letnie szkolenie psychoterapeutyczne w Instytucie Analizy Grupowej "Rasztów". Ukończyła również szkolenia z zakresu technik psychoterapii poznawczo-behawioralnej, poradnictwa psychologicznego..
Swoją pracę poddaje regularnej superwizji. Jestem członkiem Stowarzyszenia Instytutu Analizy Grupowej „Rasztów”.
Pracuje z młodzieżą od 15 r.ż. i z osobami dorosłymi i rodzinami. Udziela konsultacji psychologicznych, interwencji w kryzysie, prowadzi psychoterapię krótko- i długoterminową. Pomaga osobom doświadczającym obniżonego nastroju, stanów depresyjnych, ataków paniki, natręctw, nerwicy, nadmiernego stresu, zaburzeń nastroju, zaburzeń osobowości czy zaburzeń odżywiania. Pracuje z osobami, które mają trudności w budowaniu satysfakcjonujących relacji.
Aleksandra Milczarek - psycholog, psychoterapeuta
Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie oraz Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego w Stowarzyszeniu Intra w Warszawie, w trakcie 4-letniego szkolenia dla terapeutów poznawczo-behawioralnych w Centrum CBT oraz II stopnia kursu Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach w Centrum TSR.
Jako psychoterapeutka pracuje z osobami dorosłymi oraz z nastolatkami od 12 roku życia. Zajmuje się wspieraniem osób, doświadczających depresji, zaburzeń lękowych oraz przeżywających różnego rodzaju sytuacje kryzysowe.
Pracuje również w Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, jako konsultantka telefonu zaufania 116 111, prowadzi warsztaty dotyczące radzenia sobie ze stresem oraz szkolenia dla rodziców i specjalistów pracujących z młodzieżą.
W pracy terapeutycznej ważne jest dla niej towarzyszenie osobom szukającym wsparcia oraz wspólne szukanie sposobów na wprowadzenie zmian.
Adrian Płocharczyk - lekarz, psychiatra
Absolwent Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. Ukończył 5-letnie szkolenie specjalizacyjne z Psychiatrii Dorosłych. Doświadczenie zawodowe zdobywał w I Klinice Psychiatrii Dorosłych UCK oraz II Klinice Psychiatrycznej WUM. W głównej mierze zajmuje się diagnostyką i leczeniem zaburzeń psychicznych, osobowości oraz zachowania. Ma w planach rozpoczęcie szkolenia z psychoterapii w nurcie Ericksonowskim.
W swojej pracy stara się integrować podejście biologiczne oraz psychologiczne, którego głównym celem jest pomoc człowiekowi doświadczającemu kryzysu emocjonalnego oraz osobistego przy pomocy wszelkich dostępnych metod terapeutyczno-leczniczych. Niezwykle ważna jest dla niego również współpraca z lekarzami innych specjalności, a także osobami zajmującymi się leczeniem szeroko rozumianej sfery zdrowia psychicznego czyli psychologami, pedagogami oraz terapeutami wszelkiej modalności. Swoim pacjentom stara się zapewniać kompleksową pomoc i opiekę, a decyzję kliniczne w głównej mierze podejmuje w oparciu o paradygmat zgodny z EBM czyli medycyny opartej na dowodach oraz na podstawie własnego doświadczenia klinicznego.
W kręgu jego zainteresowań
zawodowych znajduję się psychofarmakologia zaburzeń afektywnych, lękowych oraz
osobowości, leczenie zaburzeń psychosomatycznych, psychotraumatologia oraz oddziaływania
nowoczesnych szkół psychoterapii mające zastosowanie w ich leczeniu.
dr Beata Rola - pedagog, terapeuta
Pracuje z dziećmi i młodzieżą oraz osobami dorosłymi z niepełnosprawnościami, w tym także ze spektrum autyzmu. Posiada wieloletnie doświadczenie praktyczne zdobyte podczas pracy w Fundacji Pomocy Ludziom Niepełnosprawnym oraz w publicznych placówkach oświatowych. Pełniła funkcję nauczyciela, terapeuty, doradcy i konsultanta. Obecnie jest pracownikiem naukowym Instytutu Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. W swojej pracy angażuje się we wzmacnianie umiejętności poznawczych i emocjonalno- społecznych dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Jest trenerką działań antydyskryminacyjnych i promotorką programów wychowawczych sprzyjających tolerancji i akceptacji różnorodności w szkole. Wykorzystuje szereg metod edukacyjno - terapeutycznych. Miedzy innymi: Kompas Kreatywności, Klucz do uczenia się, TOC, Kuferek tajemnic czy visible learning. W pracy z dziećmi przejawiającymi trudne zachowania wykorzystuje elementy metody Kids’ Skills – Dam Radę! opartej na Podejściu Skoncentrowanym na Rozwiązaniach (PSR).
Jej szczególnym atutem jest doświadczenie w pracy z rodzicami i rodzeństwem dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami. Prowadzi w tym zakresie konsultację, warsztaty i szkolenia. Jest autorką wielu publikacji. Miedzy innymi:
-Jego
wysokość dziecko, Wydawnictwo Dyfin, 2020
-Inny nie znaczy gorszy: przeciwdziałanie dyskryminacji w szkole. Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze 2020; 591 (6): 25-36.
- Rodzic w edukacji włączającej jako współuczestnik procesu, w: Edukacja włączająca w przedszkolu i szkole / Chrzanowska Iwona, Szumski Grzegorz (red.), FRSE i Narodowa Agencja Programu Erasmus+ 2019;
Ewa Rycombel - pedagog, terapeuta
Magister nauczania początkowego (WSP Olsztyn) i logopeda (studia podyplomowe Uniwersytet Gdański) i provider metody Neuroflow ATS. Konsultuje dzieci i dorosłych do terapii słuchowej Safe and Sound Protocol prof. S.Porgesa (SSP Porgesa) współpracując z providerem metody p. Karoliną Zienkiewicz. Na dziecko i jego problemy patrzy holistycznie - wspiera zarówno dziecko jak i rodzica. Jest autorką książeczek do terapii logopedycznej dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym Szop Pracz i Przyjaciele oraz Żabka Rzekotka i jej drużyna (Harmonia) oraz materiałów w publikacji Terapia logopedyczna dziecka w wieku szkolnym (Raabe), a także współautorką sierpniowego numeru czasopisma “Strefa logopedy” (29/2021) poświęconego bajeczkom logopedycznym usprawniającym aparat artykulacyjny. Propaguje wiedzę logopedyczną podczas szkoleń dla nauczycieli wychowania przedszkolnego oraz warsztatów dla rodziców, a także pełni rolę członka Zarządu w Polskim Związku Logopedów.
Karolina Magiera - trener
Pedagog z ponad piętnastoletnim doświadczeniem, certyfikowany Trener Mentalny, trener TUS i socjoterapeuta.
Absolwentka Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Jana
Kochanowskiego w Kielcach i wielu kursów podyplomowych.
Członek Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego
Pedagog z pasją. Od zawsze mocno wyczulona na potrzeby młodego człowieka. W procesie nauczania nastawiona na prawdziwy rozwój uczniów, a nie tylko na realizację planu. Wyznaje zasadę, że nie ma kłopotliwych dzieci, są tylko takie, które potrzebują uwagi.
Jako Trener Mentalny, wspiera dzieci w wieku szkolnym oraz młodzież w poradzeniu sobie z trudnymi sytuacjami, które są obecne w ich życiu. Nastawiona na wspólne poszukiwanie najlepszej drogi do radosnego, satysfakcjonującego życia w tym ważnym czasie jakim jest czas nauki, szkolnych lat.Justyna Olejnik - pedagog, terapeuta
Pedagog z wieloletnim stażem. Doświadczony, skuteczny nauczyciel. Absolwent Wyższej Szkoły Pedagogicznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie. Trener Umiejętności Społecznych (TUS) dla dzieci i młodzieży. Specjalizuje się w projektowaniu i realizacji nowatorskich programów edukacyjnych.
Trener nauki szybkiego czytania, pracy z tekstem, technik pamięciowych, organizacji nauki.
Natalia Chrupek - pedagog, trener
Absolwentka Pedagogiki Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz Instytutu Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego.
Na co dzień pracuje z uczniami Szkoły Podstawowej oraz dziećmi i młodzieżą w świetlicy socjoterapeutycznej.
Prowadzi zajęcia z wyrównywania szans edukacyjnych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce (dysleksja, dysortografia, dysgrafia). Przeprowadza badania pedagogiczne dzieci mających problemy z nauką, a także współprowadzi grupowe zajęcia Treningu Umiejętności Społecznych.
Michał Pacholski - pedagog, trener
Absolwent Pedagogiki przedszkolnej, Pedagogiki integracyjnej i terapeutycznej na Akademii Pedagogiki Specjalnej, Edukacja i rehabilitacja osób niepełnosprawnych intelektualnie. Ukończył studia podyplomowe Stosowana Analiza Zachowania na SWPS.
Prowadzi Trening Umiejętności Społecznych
Monika Rekus - pedagog, trener
Absolwentka Wychowania wczesnoszkolnego oraz Edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu znacznym, umiarkowanym i lekkim na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie.
Ukończyła szkolenie z Terapii ręki w pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w Mazowieckim Samorządowym Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie.
Uczestniczyła w szkoleniu z NVC - Porozumienie bez Przemocy oraz w warsztatach z Dyscypliny bez Nakazów.
Aleksandra Suchocka
Ukończyła studia I stopnia na kierunku filologia angielska na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie jest studentką II stopnia i pisze pracę magisterską o budowaniu ludzkiej tożsamości w oparciu o relacje ze środowiskiem.
Równocześnie studiuje psychologię na Uniwersytecie SWPS. Interesuje się psychologią i ekokrytyką.
Psycholog Warszawa | Żoliborz | © All rights reserved